Inicio
    • Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Rectorado
    • Instituto Gulich
    • GULICH#SP - Resolución
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Rectorado
    • Instituto Gulich
    • GULICH#SP - Resolución
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    RESFC-2024-12-UNC-GULICH#SP

    Abstract
    ARTÍCULO 1°: Admitir a los siguientes estudiantes de nacionalidad argentina en la carrera Maestría en Aplicaciones de Información Espacial cohorte 2024: 1) BENITEZ, ELIZABET MARINA; DNI: 34.177.486; Bióloga; Becario CONAE 2) PALAVECINO, SILVANA; DNI: 33.147.066; Ing. Ambiental; Becario CONAE 3) MOTTER, JULIETA DEL MAR; DNI: 38.409.962; Lic. en Geografía, Becario CONAE 4) CHANI, RODRIGO JOSÉ; DNI: 34.880.724; Geólogo; Becario CONAE 5) ESCALANTE, GUADALUPE SOL; DNI: 40.941.430; Ing. Agrimensor; Becario CONAE 6) RIVERA TORRES, BERNARDITA CECILIA AMELIA; DNI: 33.059.062; Ing. Agrónoma; Becario CONAE 7) ESCOBARES, CRISTHIAN DANIEL; DNI: 41.599.923; Lic. en Física; Becario CONAE 8) ZEBALLOS, MANUEL; DNI: 39.621.520; Biólogo; Becario CONAE 9) BARRA, CAMILO GIULIANO; DNI: 36.487.462; Lic. en Ciencias Geológicas; Media Beca
    Date
    2024-04-14
    Fecha Publicación
    2024-04-15
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-type
    Resolución
    Director
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-repartition
    Instituto Gulich
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-num
    12
    xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-numesp
    RESFC-2024-12-UNC-GULICH#SP
    View/Open
    RESFC-2024-12-UNC-GULICH#SP.pdf (139.6Kb)
    URI
    https://digesto.unc.edu.ar/handle/123456789/526262
    Collections
    • GULICH#SP - Resolución

     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateTitlesxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_typexmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_identifierThis CollectionBy Issue DateTitlesxmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_typexmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_identifier

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics